
Ελεάνα Παπαχαραλάμπους
MENTOR, BLOGGER, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Υπεύθυνη υγειονομικής περίθαλψης με πτυχίο και μεταπτυχιακό στην διαχείριση υπηρεσιών υγείας, με 15 ετή εμπειρία στον τομέα της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας, ειδική στην Προληπτική και Αναγεννητική ιατρική και στις καινοτόμες επιχειρήσεις υγείας και πρωτόκολλα. Ειδικευμένη στους Ευρωπαϊκούς νόμους και κανονισμούς στον τομέα της Υγείας , των Φαρμακευτικών προϊόντων και της Περιβαλλοντικής Τεχνολογίας Υγείας.
-Εκτελεστικό μέλος , από το 2005, της Ευρωπαϊκής Αναγεννητικής και Αντιγηραντικής Κοινότητας E.S.S.A.M – Μέλος της Ελληνικής Κοινότητας Γεροντολογίας.
Our People

Θεοδώρα Γ. Καλογεράκου
Διατροφολόγος
Θεοδώρα Γ. Καλογεράκου, Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΑΠΘ, με ειδίκευση και αριστούχος ειδικότητας στην Θεραπευτική Γυμναστική και τα Μεταβολικα Νοσήματα των Οστών- Μεταπτυχιακό…

Δρ. Μιχάλης Παπαχαραλάμπους
Ειδικός Παθολόγος
Ο Δρ. Παπαχαραλάμπους ξεκίνησε τις Ιατρικές του Σπουδές στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και αποφοίτησε το έτος 1969. Στην συνέχεια έλαβε τίτλο ειδικότητας στην Ειδική Παθολογία το 1972…

Χαρούλα
Μπιλάλη
BSc MMedSc Βιολόγος
BSc MMedSc Βιολόγος, με εξειδίκευση στην Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή. Καταξιωμένη Σύμβουλος Επαγγελματικής Υγείας και Ευεξίας. Αφοσιωμένη στον μετασχηματισμό της υγειονομικής περίθαλψης μέσω…
Ποιοί είμαστε
Η ομάδα Επικοινωνίας και Συμβουλευτικής Υγείας της Welltors, είναι μια έμπειρη και ταλαντούχα ομάδα συμβούλων, η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι η αποτελεσματική επικοινωνία που βασίζεται στην δέσμευση της ασφάλειας των ασθενών, είναι το κλειδί για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών.
Η προσέγγισή μας
Προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επικοινωνιακής Υγείας, έχοντας πάντα υπόψη τις ειδικές και ποικίλες ανάγκες των πελατών μας, παρέχοντας προσαρμοσμένα προγράμματα και μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες των εμπορικών σημάτων των πελατών μας.
Χτίζουμε συνεργασία με τους πελάτες μας, τους ειδικούς στον τομέα της υγείας, τους υποστηρικτές και τα μέσα ενημέρωσης. Εμπνέουμε εμπιστοσύνη και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια σταθερή συμβουλευτική και επικοινωνιακή στρατηγική, κατάλληλη για τους εκάστοτε στόχους του κάθε πελάτη.
Εξειδίκευση σε Κέντρα Υγείας, Προληπτικά & Αντιγηραντικά κέντρα, Ιατρικά και Νοσοκομειακά Έργα
Λεπτομερής προετοιμασία έργου
Εκλεπτυσμός στο σχέδιο και τον εξοπλισμό των κτιρίων
Κατασκευαστικός σχεδιασμός και εκτέλεση σε διάφορα τμήματα
Χαρτογράφηση του κανόνα υγειονομικής περίθαλψης
Διαδουλεύσεις πριν και μετά τη θέση σε λειτουργία
Προετοιμασία και επικύρωση των επιχειρηματικών σχεδίων
Στρατηγικός σχεδιασμός οικονομικού προϋπολογισμού
Σύμβουλοι διαπίστευσης
Ανάπτυξη SOP, πολιτικών, τιμολογίων, κ.λ.π.
Ανάπτυξη επιχειρηματικών διαδικασιών και πρωτοκόλλων στα νοσοκομεία
Συμβουλευτικές και οργανωτικές υπηρεσίες διαχείρισης
Συμβουλευτικές υπηρεσίες διαχείρισης νοσοκομείων
Σχεδιασμός ιατρικού εξοπλισμού, προϋπολογισμός και συμβουλευτικές υπηρεσίες
Κλινικές και μη κλινικές εκπαιδεύσεις
Διαπίστευση ISO
Παρακολούθηση μετά την διαπίστευση
Διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών
Υποστήριξη σε υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης
Σχέδιο βελτίωσης εσόδων
Υπηρεσίες ενεργοποίησης ΙΤ
Στρατηγική Marketing
Η στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ είναι ένας συνδυασμός παραδοσιακών ψηφιακών μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση της εταιρείας και την δημιουργία αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Περιλαμβάνει προσωπικές πωλήσεις, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις και άμεσο μάρκετινγκ, εκστρατείες κοινωνικών μέσων, διαφημίσεις ιστοτόπου όπως banner ή βίντεο, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης κ.λ.π. Αυτές οι μέθοδοι χρησιμοποιούνται για την επίτευξη των στόχων μάρκτινγκ που είναι κυρίως η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, η απόλυτη χρήση της, η εισαγωγή,αύξηση και συντήρηση των μελών και η αναφορά σε άλλους.
Δραστηριότητες επικοινωνίας
Αύξηση της εμπορικής ενημέρωσης
Η συνειδητοποίηση της επωνυμίας θα πρέπει να είναι από τα κύρια θέματα. Σημαντικό είναι να οργανώνονται ενδηλώσεις τύπου, προώθησης και σειρά συνεντεύξεων.
Δημιουργία μιας σελίδας προορισμού
Η σελίδα προορισμού είναι εκεί όπου πηγαίνει σχεδόν όλη η κίνηση στο διαδίκτυο, οπότε η ύπαρξη μιας οπτικά εντυπωσιακής σελίδας προορισμού είναι ζωτικής σημασίας. Όλη η επισκεψιμότητα του ιστού από υπολογιστές και πολλές από τις πληρωμένες καμπάνιες θα καταλήξουν σε αυτήν την σελίδα προορισμού και θα είναι πολύ πιο εύκολο να μετατρέψετε αυτήν την επισκεψιμότητα σε λήψεις, εάν η σελίδα προορισμού είναι οπτικά ελκυστική.
Δημιουργία προωθητικού βίντεο
Το 92% των χρηστών του διαδικτύου μοιράζονται βίντεο με άλλους. Τα κοινωνικά βίντεο δημιουργούν περισσότερες κοινοποιήσεις από τον συνδυασμό κειμένου και εικόνων.
Ενεργοποίηση λογαριασμών κοινωνικών μέσων
Μπορεί να γίνει προσέγγιση σε άτομα που χρησιμοποιούν δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων για την εταιρεία. Μπορείτε να βρείτε hashtags ή λέξεις κλειδιά σχετικά με την εταιρεία ή να βρείτε άτομα που να μιλούν για σχετικά θέματα και να απαντήσετε σε αυτά επιδεικνύοντας τον σύνδεσμο του ιστοτόπου και πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας.
Δημοσιοποιήστε την ιστοσελίδα σας
Ο υπάρχων ιστότοπος μπορεί να είναι ένα από τα μεγαλύρετα πλεονεκτήματα για την προώθηση της εταιρείας σας. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι οι πελάτες σας ή οποιοσδήποτε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εταιρεία σας, θα βρεί τον δρόμο προς τον ιστότοπό σας.
Δημιουργία περιεχομένου ( φυλλάδια,δελτία τύπου, συνεντεύξεις)
Α) Συνοπτικός οδηγός
Ο συνοπτικός οδηγός σας είναι μια περιγραφή του τί είναι η εταιρεία, σε ποιόν απευθύνεται, τα προβλήματα που επιλύει και τυχόν άλλες πληροφορίες που σχετίζονται με αυτήν και το γιατί έχει τόση σημασία.
Β) Δελτίο τύπου
Το δελτίο τύπου είναι η κύρια ιστορία πίσω από το γιατί επικοινωνείτε με τον τύπο. Θα πρέπει να καλύψει το πρόβλημα που επιλύει η μέθοδός σας, γιατί κυκλοφορεί τώρα και άλλα στατιστικά στοιχεία ή γεγονότα σχετικά με τα οφέλη.
Γ) Συλλογικός σχεδιασμός (εικόνες, λογότυπο, banners, κ.λ.π.)
Δώστε στις ειδήσεις όλα τα μεγέθη εικονιδίων, τα μεγέθη λογότυπου και άλλους σχεδιακούς συνδυασμούς που θα χρειαστούν, ώστε να διατηρήσουν την επωνυμία σας στο άρθρο καθαρή και διακριτέα.
Φορείς του λογοτύπου σας
Οι πρεσβευτές της επωνυμίας σας είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να λαμβάνετε παραπομπές από άτομα σε άτομα. Όταν αυτή η προώθηση προέρχεται από κάποιον αξιόπιστο, τείνει να αυξάνεται η πελατεία επειδή κάποιος δοκίμασε το Osteostrong.
Καμπάνιες στα μέσα δικτύωσης
Η επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που μπορούν να σας παρέχουν οι πρεσβευτές της επωνυμίας σας. Δεδομένου ότι η διαφήμιση στα μέσα δικτύωσης έχει γίνει όλο και πιο ανταγωνιστική, είναι όλο και πιο δύσκολο να προσελκύσετε τους καταναλωτές μέσω καναλιών όπως Facebook, Twitter, Instagram και Pinterest. Εάν η χρήση των πρεσβευτών της επωνυμίας σας είναι σωστή, μπορούμε να τους ζητήσουμε να αναδημοσιεύσουν, να κάνουν retweet ή να μοιραστούν το περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα στους οπαδούς σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί πολύ μεγαλύτερη προσέλκυση μέσω των χρηστών μας.
Συμμετοχή σε εκδηλώσεις και συνεντεύξεις από YouTube Influencers
Οι YouTube Influencers είναι πλέον από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους. Προσφέρουν τόσο έμμεσες όσο και άμεσες τοποθετήσεις προϊόντων, όπου είτε αναφέρουν την επωνυμία καθ΄οιονδήποτε τρόπο είτε αντίστοιχα την αξιολογούν ενεργά.
Τηλεόραση, Ράδιο , Τύπος
Δημιουργώντας προωθητικές διαφημίσεις που θα λαμβάνουν χώρα σε ραδιοφωνικές εκπομπές, δίνοντας συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο ή σε τηλεοπτικά σόου, δημιουργώντας άρθρα για τις εφημερίδες, τα blog, τους ιστοτόπους.
Ρύθμιση συστήματος αναφοράς
Το 74% των καταναλωτών βασίζονται στην επιρροή από στόμα σε στόμα για την τελική απόφαση αγοράς ενός προϊόντος. Επομένως, πρέπει να συμπεριλάβουμε ένα πρόγραμμα αναφοράς.
Ειδοποιήσεις push
Οι ειδοποιήσεις Push έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν την διατήρηση των χρηστών, ενώ τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν μέσα από διάφορες πηγές, βελτίωση της τάξης του 56% εως 180%. Οι χρήστες που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν ειδοποιήσεις push εμφανίζουν κατά 88% υψηλότερη συνέπεια σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν κάνει αυτή την επιλογή.
Το push messaging εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένες και σημαντικές λειτουργίες. Αν εφαρμοστεί αποτελεσματικά, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενθάρρυνση της χρήσης μέσω στοχευμένων μηνυμάτων, βάσει δεδομένων και προτιμήσεων ή παρέχοντας έναν επιτακτικό λόγο επιστροφής.
Στρατηγική μάρκετινγκ KPIS
Γενικές εμπορικές μετρήσεις
Γνωστοποίηση της επωνυμίας: Μετρά το επίπεδο εξοικείωσης που έχει ένα στοχευμένο κοινό σχετικά με την επωνυμία ή το προϊόν σας.
Η αξία της διάρκειας ενός πελάτη: Πόσα έσοδα θα αποκομίσει μια επιχείριση ανά πελάτη καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής του.
Κόστος απόκτησης πελατών: Το κόστος των δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την απόκτηση ενός πελάτη.
Απόδοση επένδυσης: Πόσα έσοδα δημιουργούνται ανα ευρώ που δαπανάται στο μαρκετινγκ.
Αυξητικές πωλήσεις: Παρακολουθεί την αύξηση των πωλήσεων με την πάροδο του χρόνου.
Ποσοστό μετατροπής: Το ποσοστό των επισκέψεων που οδηγούν σε μια επιθυμητή ενέργεια (όπως η συμπλήρωση φόρμας ή η πραγματοποίηση αγοράς).
Δημιουργία δυνητικών πελατών: Ο ακατέργαστος αριθμός δυνητικών πελατών που προέρχονται από το μάρκετινγκ.
Μερίδιο πελατών (ανα κατηγορία): Το ποσοστό των πελατών σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή κλάδο που είναι οι πελάτες δικοί σας έναντι των ανταγωνιστών σας.
Μερίδιο αγοράς: Το ποσοστό των πελατών μιας αγοράς που επιλέγουν να αγοράσουν από εσάς σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.
Βαθμολογία δυνητικών πελατών: Μια μέτρηση για τον προσδιορισμό της πιθανότητας αγοράς ενός δυνητικού πελάτη.
Net Promoter Score: Ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της αφοσίωσης και του συναισθήματος των πελατών προς μια επωνυμία.
Μετρήσεις ιστοτόπου και blog
Επισκεψιμότητα από παραπομπή: Κυκλοφορία που αναφέρεται στον ιστότοπο σας μέσω άλλης πηγής (μετρήσεις ιστοτόπου, ηλεκτρονικών μηνυμάτων, μέσων δικτύωσης).
Οργανική επισκεψιμότητα: Μη πληρωμένη επισκεψιμότητα μέσω μηχανών αναζήτησης.
Σύνολο επισκέψεων: Ο συνολικός αριθμός επισκέψεων σε μια δεδομένη χρονική περίοδο.
Προσέλκυση πελατών/ανατροπή: Το ποσοστό απώλειας πελατών με την πάροδο του χρόνου.
Πρώτη επίσκεψη: Τη στιγμή που ένας νέος δυνητικός πελάτης επισκέπτεται τον ιστότοπό σας για πρώτη φορά.
Επιστροφή επισκέψεων: Όλες οι επισκέψεις από άτομα που είχαν μπει στο παρελθόν στην ιστοσελίδα σας και επανέρχονται.
Πηγές επισκεψιμότητας: Μέρη που παραπέμπουν σε επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή το ιστολόγιο σας.
Ποσοστό κλικ: Το ποσοστό των ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης που θα οδηγήσουν σε κλικ στον δικό σας ιστότοπο.
Χρόνος στην σελίδα: Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα πριν φύγουν από αυτήν.
Ποσοστό εγκατάλειψης: Παρακολουθεί τους επισκέπτες που βλέπουν μόνο μια σελίδα στον ιστότοπό σας πριν από την έξοδό τους από αυτήν.
Λήψεις: Ο αριθμός των φορών που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν εφαρμογές (όπως πχ: ηλεκτρονικά βιβλία).
Προβολές σελίδας ανα περίοδο σύνδεσης: Ο αριθμός των σελίδων που είδε ένας επισκέπτης πριν εγκαταλείψει τον ιστότοπο.
Μοναδικοί επισκέπτες: Ο αριθμός των μεμονωμένων χρηστών που φτάνουν στον ιστότοπό σας.
Περίοδοι σύνδεσης ανα τύπο συσκευής: Πόσες επισκέψεις λαμβάνει ένας ιστότοπος, κατανεμημένες ανα τύπο συσκευής που χρησιμοποίησαν τα άτομα για πρόσβαση σε αυτήν (πχ: Mac, Windows PC, iPhone, κ.λ.π.).
Προβολές σελίδας: Ο συνολικός αριθμός σελίδων που έχουν προβληθεί σε έναν ιστότοπο.
Κορυφαίες σελίδες: Οι σελίδες που εμφανίζουν την καλύτερη απόδοση, είτε από επισκεψιμότητα είτε από ποσοστό μετατροπών.
Μετρήσεις SEO
Κατάταξη λέξεων-κλειδιών: Ποσό υψηλά κατατάσσεται μια σελίδα στις μηχανές αναζήτησης από μια δεδομένη λέξη-κλειδί.
Κυκλοφορία της αναζήτησης: Οι παραπομπές επισκεψιμότητας που αποστέλλονται σε έναν ιστότοπο μέσω μιας μηχανής αναζήτησης.
Ορατότητα SERP
Σύνολο επιστροφών: Ο αριθμός των συνδέσμων που οδηγούν σε μια ιστοσελίδα από άλλους ιστότοπους.
Domain Authority: Μετρά τον τρόπο με τον οποίο οι έγκυρες μηχανές αναζήτησης προβάλλουν έναν ολόκληρο ιστότοπο.
Page Authority: Μετρά τον τρόπο με τον οποίο οι έγκυρες μηχανές αναζήτησης προβάλλουν μια μεμονωμένη ιστοσελίδα.
Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: Πόσο γρήγορα φορτώνεται ένας ιστότοπος (κάτι που μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης στις προτιμήσεις των χρηστών).
Οργανική αναλογία των κλικ προς τον αριθμό των εμφανίσεων: Πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια συγκεκριμένη σελίδα όταν εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Μετρήσεις μαρκετινγκ των κοινωνικών μέσων
Likes: Ο αριθμός των κλικ στο κουμπί «μου αρέσει» μιας δημοσίευσης.
Comments: Ο αριθμός των σχολίων στις αναρτήσεις σας.
Shares: Ο αριθμός των φορών που έγινε κοινή χρήση μιας ανάρτησης.
Ονομάζονται επίσης retweets στο Twitter ή repins στο Pinterest.
Ποσοστό αφοσίωσης: Μετρά το επίπεδο αλληλεπίδρασης που συμβαίνει μεταξύ ενός προφίλ κοινωνικών μέσων και του κοινού του.
Αύξηση του αριθμού των ατόμων που ακολουθούν: Πόσο γρήγορα το προφίλ κερδίζει οπαδούς.
Νέοι ακόλουθοι: Ο αριθμός των νέων θαυμαστών ή οπαδών που έχουν προσελκυσθεί σε μια δεδομένη χρονική περίοδο.
Κυκλοφορία μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Κυκλοφορία ιστοτόπων ή μπλογκ που βασίζεται στις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων.
Μετατροπές των κοινωνικών μέσων: Μετατροπές ιστοτόπων ή μπλογκ μέσα από την κυκλοφορία των παραπομπών στα κοινωνικά μέσα.
Δημογραφικά δεδομένα: Μια ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων με βάση τους ακόλουθους ενός προφίλ βάσει ηλικίας, φύλου, τοποθεσίας, επαγγέλματος, κ.λ.π.
Συναίσθημα: Μετρά τα αισθήματα του κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επωνυμία σας.
Μετρήσεις μέσω e-mail
Εγγραφές newsletter: Ο αριθμός των ατόμων που έχουν επιλέξει τη λίστα αλληλογραφίας σας.
Κυκλοφορία e-mail: Επισκεψιμότητα ιστοτόπων ή ιστολογίων μέσω του e-mail μαρκετινγκ.
Συνδρομητές e-mail: Ο αριθμός των ατόμων που εγγράφονται στη λίστα αλληλογραφίας σας.
«Αφοσίωση» στα e-mail: Μετρά τους παράγοντες που αποτελούν αφοσίωση στα μηνύματά σας, όπως κλικ και ανοίγματα.
Άνοιγμα e-mail: Ο αριθμός των ατόμων που άνοιξαν το e-mail που έλαβαν στα εισερχόμενά τους.
Κλικ μέσω e-mail: Ο αριθμός των ατόμων που έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο που περιλαμβανόταν σε e-mail.
Ποσοστό εγκατάλειψης e-mail: Ο αριθμός των e-mail που δεν ήταν δυνατό να παραδοθούν.
Προώθηση e-mail: Πόσες φορές ένα e-mail προωθήθηκε σε άλλον χρήστη.
Μετρήσεις PPC
Κόστος ανα κλικ (CPC): Το κόστος λήψης ενός κλικ σε μια διαφήμιση.
Αναλογία κλικ προς τον αριθμό των εμφανίσεων (CTR): Μετρά τον αριθμό των ατόμων που κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση, με βάση το πόσες φορές αυτή εμφανίζεται.
Δείκτης ποιότητας: Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της συνάφειας μιας διαφήμισης με βάσει τις λέξεις-κλειδιά, την πρόθεση της αναζήτησης και την ποιότητα της σελίδας προορισμού.
Μερίδιο εμφάνισης: Ο αριθμός των εμφανίσεων που έχουν οι διαφημίσεις, μετρούμενος έναντι του συνολικού αριθμού εμφανίσεων που ήταν κατάλληλες για λήψη.
Συνολική αξία μετατροπής: Η συνολική νομισματική αξία όλων των μετατροπών για μια χρονική περίοδο.
Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης (ROAS): Το ποσό των εσόδων που δημιουργούνται έναντι του ποσού που δαπανήθηκε.
Παρακολούθηση κλήσεων: Ο αριθμός των κλήσεων που πραγματοποιήθηκαν μετά από κλικ σε μια διαφήμιση.
Οι υπηρεσίες μας
Προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επικοινωνιακής Υγείας, έχοντας πάντα υπόψη τις ειδικές και ποικίλες ανάγκες των πελατών μας, παρέχοντας προσαρμοσμένα προγράμματα και μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες των εμπορικών σημάτων των πελατών μας.
Χτίζουμε συνεργασία με τους πελάτες μας, τους ειδικούς στον τομέα της υγείας, τους υποστηρικτές και τα μέσα ενημέρωσης. Εμπνέουμε εμπιστοσύνη και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια σταθερή συμβουλευτική και επικοινωνιακή στρατηγική, κατάλληλη για τους εκάστοτε στόχους του κάθε πελάτη.
Η ομάδα Επικοινωνίας και Συμβουλευτικής Υγείας της Welltors, είναι μια έμπειρη και ταλαντούχα ομάδα συμβούλων, η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι η αποτελεσματική επικοινωνία που βασίζεται στην δέσμευση της ασφάλειας των ασθενών, είναι το κλειδί για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών.
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Συμβουλευτική
Καθορισμός στόχων με συμφωνία κατά την διάρκεια της υλοποίησης
Ορισμός του συνόλου των ενεργειών ανα στόχο
Ορισμός και προετοιμασία του συνόλου των μηνυμάτων επικοινωνίας ανα στόχο
Ορισμός και ρύθμιση των Αναφορών και των KPI
Ορισμός του κοινού προτεραιότητας
Ορισμός των influencers και των bloggers στα κοινωνικά μέσα
Έρευνα αγοράς για τις ανάγκες του ιατρικού τομέα
Δημιουργία μιας επωνυμίας (λογότυπο, ιστότοπος, φυλλάδια)
Άδειες σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία
Συμφωνίες B2B και B2C
Δημιουργία στρατηγικής μαρκετινγκ και επικοινωνίας
Πολιτικά γκρουπ για ιδιωτικό και δημόσιο τομέα ( νοσοκομεία, υποργεία, παρόχους υγείας)
Υπηρεσίες υλοποίησης
Εφαρμογή του τελικού και συμφωνημένου σχεδίου μαρκετινγκ
Προσαρμογή ανάλογα με τις συμφωνηθείσες δραστηριότητες
Ενεργοποίηση και παρακολούθηση λογαριασμών κοινωνικών δικτύων
Οργάνωση του περιεχομένου
Προετοιμασία του περιεχομένου ή άλλου υλικού διαφήμισης/ προώθησης
Προσδιορισμός και οργάνωση δραστηριοτήτων ανάλογα με τους τρέχοντες στόχους
Υπηρεσίες σε κατ’εξακολούθηση εφαρμογή
Προτάσεις για οργάνωση-συλλογή e-mail, εκδηλώσεων ή άλλων δραστηριοτήτων σε τακτική βάση
Οργάνωση μηνυμάτων, προτάσεις για το περιεχόμενο και διοργάνωση καμπάνιας ενημέρωσης σε τακτική βάση